Шахраї атакують покупців Амазону

З початком святкових розпродажі багато покупців Amazon як у США, так і у Європі стали мішенню шахраїв. Ті масово розсилали покупцям фішингові листи, аби виманити персональну інформацію, зокрема, номери кредитних карт.

Фото: The Verge

Покупці не люблять, коли з їхніми замовленнями виникають проблеми. Тому намагаються вирішити їх якомога швидше. Шахраї вирішили скористатись цією особливістю поведінки споживачів.

На пошту потенційних жертв надійшли повідомлення, які зовні практично не відрізнялись від тих листів, які відправляє онлайн-магазин. У листі йшлося про те, що із замовленням виникли проблеми. І аби їх вирішити, потрібно ще раз ввести номер платіжної карти та інші особисті дані. Продавці, яким важливо було отримати своє замовлення вчасно, «купились» на це.

Як розпізнати повідомлення шахраїв?

E-mail. Якщо вам пишуть шахраї, в адресі може бути ледь помітна помилка. Наприклад, management@mazon.com – пропущена буква «а».

Ім’я клієнта. Справжній Amazon звертається до покупці на ім’я. Шахраї – ні.

Посилання на сторонній ресурс – перенаправляє на сайт, який зовні схожий на Amazon, але в адресі сторінки є невідповідності.

Amazon вже опублікував офіційне повідомлення про такі випадки. Інтернет-магазин підкреслює, що ніколи не запитує у своїх клієнтів таку інформацію у листуванні.

Джерело: psm7.com

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку

Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top