Знижки в День холостяка на Aliexpress: справжні чи «липові»?

Китайський День холостяка, що припадає на 11 листопада, вже став чимсь на кшталт американської Чорної п’ятниці – продавці рекламують шалені знижки, а покупці скуповують все підряд. Та чи справді вигідно купувати онлайн у цей день?

aliexpress1111

Проаналізувати, наскільки чесним є розпродаж 11.11 на Aliexpress, вирішили у виданні Geektimes. Для цього зробили вибірку з понад 500 тисяч товарів в усіх рубриках на сайті за фільтрами «найкраща пропозиція» та «найпопулярніші товари» і з 15 вересня цього року почали моніторити, як змінювались ціни на них, знижки, кількість замовлень та кількість відгуків.

На момент початку моніторингу 70% від загальної кількості відстежуваних товарів продавались зі знижками. Та за 11 днів до розпродажу знижки почали «зникати». Якщо 30 жовтня у вибірці було 388 606 товарів зі знижкою, то 6 листопада їх залишилось лише 424. Водночас на сайті Aliexpress з’явився список акційних товарів та їхня майбутня вартість. Було запущено офіційну рекламу очікуваного розпродажу.

У виданні порівняли ціни на товари до оголошення розпродажу та анонсовані знижки і розділили товари на три групи:

  • товар на розпродажу буде коштувати на 10% і більше дешевше, ніж мінімальна ціна (найнижча ціна з врахуванням знижок) за минулий місяць – знижка справжня
  • товар подешевшає, але не стане дешевшим від мінімальної ціни за минулий місяць – знижка липова
  • товар подешевшає, але знижка буде становити до 10% порівняно з мінімальною ціною за минулий місяць – знижка незначна. Це теж негативний результат.

Результат дослідження невтішний: кожен четвертий товар, що бере участь у розпродажу 11.11, буде продаватись із «липовою» знижкою, кожен другий – без знижки або із незначною знижкою. Імовірність того, що ви купите товар за вигідною ціною, складає 1 до 4.

Найбільший процент несправжніх знижок спостерігався серед таких категорій товарів:

  • жіночий одяг
  • дитячі товари
  • комп’ютери і мережеве обладнання
  • побутова електроніка
  • лампи і освітлення

У цих категоріях на кожен третій товар діє «липова» знижка.

Експерти видання також виявили, що продавці з хорошим рейтингом та продажами теж не гребують «липовими» знижками – лише один із чотирьох товарів від таких продавців, що потрапив у моніторинг, продавався із реальними знижками.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top