Відомі бренди у США відмовляються від знижок

Американські універмаги опинились у складній ситуації – покупці вимагають знижок та розпродажів, а бренди відмовляються знижувати ціни.

Фото: NBC News

Фото: NBC News

Готуючись до святкового ажіотажу покупців, який мав би початись в найближчі вихідні, багатьом універмагам доводиться боротися із власниками брендів, які не хочуть надавати знижки на свої товари. Такі компанії, як Michael Kors, Coach та Levi Strauss, вимагають, аби універмаги викреслили їхні товари зі своїх святкових акцій. Заради контролю над ціновою політикою вони готові піти навіть на зниження продажів, пише The Wall Street Journal.

«Це зачароване коло. Знижки стають наркотиком, від якого складно відвикнути, і дають підстави покупцям ставитись до звичайних цін з недовірою», – каже Урі Мінкофф, гендиректор виробника одягу та аксесуарів Rebecca Minkoff. Цієї осені компанія відмовилась від участі в промоакціях магазинів Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue і Bloomingdale’s.

Магазини заявляють, що хотіли б скоротити програми знижок, але бояться віднадити покупців. У J.C. Penney та Macy’s вже був негативний досвід. Власники брендів вимагають виключити їхні товари з розпродажів, але у власних магазинах пропонують покупцям ті ж знижки, нарікають менеджери універмагів.

Неможливість домовитись з власниками брендів про умови участі у промоакціях призвела до того, що Bloomingdale’s більше не продає одяг та аксесуари Diane Von Furstenberg, а товари Kate Spade зникли з асортименту Saks Fifth Avenue, кажуть поінформовані джерела. Представник Bloomingdale’s підтвердила припинення продажів бренду Diane Von Furstenberg. Отримати коментарі представників Diane Von Furstenberg, Kate Spade та Saks виданню не вдалося.

Відомі бренди, які добре продаються, мають сильні позиції в перемовинах із магазинами, але економні покупці демонструють готовність перейти на товари інших марок, якщо їхня ціна більш приваблива, і магазини цілком можуть надати перевагу співпраці з менш відомими, але більш гнучкими виробниками. «Скасування промоацій засмучує покупців. Вони все ще хочуть знижок і просто знайдуть іншу марку», – попереджає Мортімер Сінгер, гендиректор консалтингової фірми Marvin Traub Associates.

Міжсезонні розпродажі та промоакції зазвичай відбуваються по кілька разів на рік. На них можна купити товари з актуальних колекцій зі знижками до 25%. Але останнім часом збільшується кількість брендів, що виключені з цих програм. Так, у квітневому розпродажу Macy’s не брали участі понад 30 брендів, серед яких  Fitbit, Kate Spade, Le Creuset і The North Face. П’ять років тому таких брендів було лише чотири: Louis Vuitton, Tempur-Pedic, Coach і Tag Heuer.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top