Одним менше. Інтернет-магазин одягу Fame пішов з ринку

Інтернет-магазин одягу, взуття та аксесуарів fame.ua припинив своє існування.

fame

На сайті висить повідомлення: «Привіт! Сайт зараз на реконструкції. З питань особистого рахунку та повернення покупок телефонуйте за номером 0672247511. Скоро ми повернемось до вас із новим баченням бізнесу та потішимо вас нововведеннями».

За даними УАДМ, на fame.ua у 2015 році припадало 2,4% ринку в одяговому сегменті українського e-commerce, пише Retail Community. Інтернет-магазин з’явився у 2011 році. За даними Єдиного реєстру, магазин не перебуває на стадії припинення діяльності. Заснували його Роман Баранов, Андрій Боєчко, Світлана Волошина, Владислав Поліщук та Ольга Сливчук.

Остання публікації у Фейсбуці від магазину датована 18 серпня. Під нею – повідомлення клієнтів, датовані 31 серпня – 5 вересня зі скаргами на неповернення грошей. У серпні на сайті відгуків про онлайн-покупки shoptop.kiev.ua четверо покупців скаржились на невиконання магазином зобов’язань із повернення грошей.

За словами одного із засновників, рішення закрити проект прийняли влітку. «Бізнес все ще потребував доволі багато інвестицій, щоб стати самодостатнім. При цьому ринкова позиція інтернет-магазину була не надто вагомою. Для успіху бізнесу на цьому етапі розвитку критичний розмір та доступ до великих фінансів, це інша переговорна позиція з постачальниками. Тому нам було доволі складно конкурувати з більшими гравцями», – зазначає він у коментарі виданню.

Стосовно претензій щодо повернень він заявив, що зараз компанія не займається операційною діяльністю, але веде діяльність з розпродажу активів та покриття усіх боргів. «Ми не можемо зразу з усіма розплатитись, але займаємось цим», – запевнив засновник магазину.

У 2015-му ринок одягового e-commerce трохи змінився: BonPrix скоротив інвестиції в маркетинг і відтак, втратив лідерські позиції, а в першу трійку увійшли ModnaKasta, LeBoutique та Lamoda. Покинули ринок такі проекти як witt-international.ua, stilago.com.ua, springo.com.ua, shopnow.com.ua і shopart.ua.

За оцінками УАДМ, сегмент fashion (одяг та взуття) в e-commerce знаходиться на другому місці за обсягами у грошовому виразі і за результатами 2015-го складає $143 млн.

 

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку

Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top