Fozzy Group конкуруватиме з Ашаном та АТБ

Наприкінці серпня на фасаді супермаркету «Сільпо», що у ТЦ «Львів» на вул. Княгині Ольги, з’явилась нова вивіска, а із залу зникли фірмові банери та значна частина товарів: Fozzy Group вийшла на ринок дискаунтерів із своєю новою мережею Thrash!.

Один з супермаркетів Сільпо перетворився на Thrash! і обіцяє трощити ціни

Один з супермаркетів Сільпо перетворився на Thrash! і обіцяє трощити ціни

Магазини нової мережі, крім Львова, вже з’явились у Харкові, Києві, Запоріжжі, Кременчузі та Черкасах. Вони працюють з 8:00 до 22:00, а їхній асортимент складається із півтори тисячі товарних позицій за низькими цінами, повідомляє прес-служба компанії. У магазинах Thrash! також представлені товари власних торгових марок Fozzy Group – «Премія» та «Повна чаша», ціни на які часто нижчі, ніж в інших торгових мережах рітейлера.

Фото: AllRetail.ua

Фото: AllRetail.ua

Конкурувати новій мережі доведеться із українською мережею АТБ, яка розвиває магазини невеликої площі і вже незабаром відкриє свій перший магазин у Львові, та французькою мережею гіпермаркетів Ашан. За даними дослідження «Закупів», серед львівських супер- та гіпермаркетів Ашан залишається найдешевшим магазином.

Фото: AllRetail.ua

Фото: AllRetail.ua

«Це дуже цікавий напрямок, оскільки ціна зараз має для покупців чи не найважливіше значення при виборі товару», – зазначає заступник голови спостережної ради луцької корпорації Пакко (мережі Пакко та Вопак) Олег Мерченко в коментарі виданню Liga.net. За його даними, якщо продажі мереж за перше півріччя виросли приблизно на 10%, то обсяг реалізації соціальних груп товарів (хліб, молоко, крупи тощо) – приблизно на 15%. Саме тому зараз багато рітейлерів активно рекламують дешеві товари та збільшують асортимент під власними торговими марками, заробіток на яких вищий порівняно з продукцією під брендами виробників.

Станом на кінець 2015 року група компаній Fozzy Group управляє 522 магазинами чотирьох мереж: супермаркетами Сільпо (273), преміум-магазинами Le Silpo (3, четвертий відкриють у вересні у Львові – в новому ТРЦ Victoria Gardens), гіпермаркетами Fozzy Cash & Carry (10), магазинами біля дому Фора (239). У 2015 році оборот торгових мереж склав близько 46,5 млрд гривень, що на 29% більше, ніж у 2014-му. Засновники компанії – Володимир Костельман, Олег Сотников, Роман Чигирь та Юрій Гнатенко.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top