Поляки та угорці стали вчащати до українських магазинів

Продажі у прикордонних магазинах на Західній Україні ростуть швидше, ніж в середньому по країні – покупці із сусідніх країн стали постійними клієнтами місцевих супермаркетів.

Поляки та угорці їдуть в Україну на закупи

Фото: styknews.info

Привабливість західноукраїнського ринку для рітейлерів росте, пише Ліга.net. Зі слів заступника голови спостережної ради Пакко Холдинга (мережі Пакко та Вопак) Олега Мерченко, у січні-лютому продажі у супермаркетах виросли в середньому на 20-40% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Це більше, ніж в середньому по країні. За даними трьох директорів великих продовольчих мереж, за той самий період обсяг реалізації виріс приблизно на 10-15% порівняно з першими двома місяцями минулого року. Директор Асоціації постачальників торгових мереж Олексій Дорошенко теж підтвердив цю тенденцію. За його словами, магазин площею 100 кв м, розміщений біля польського кордону, продає товарів на 1,5 млн гривень у місяць. Це вдвічі більше, ніж було торік, зазначає експерт.

Ажіотаж у прикордонних магазинах створюють сусіди: словаки, угорці та поляки активно їздять в Україну за покупками, пояснює Олег Мерченко. Купують цілий багажник продуктів та їдуть додому.

Його слова підтверджують і дані Державної прикордонної служби. Якщо у лютому 2015 року українсько-польський кордон перетнули 1,33 млн осіб, то за аналогічний місяць цього року – 1,87 млн. а цей самий період потік на українсько-угорському кордоні виріс з 448 тис до 612 тис осіб, а на українсько-словацькому – з 169 тис до 185 тис осіб. Тоді як за останній рік кількість українських туристів, що їздять відпочивати за кордон, скоротилась на 30-40%.

Читайте також: У Львові може з’явитись ще одна мережа супермаркетів

Підвищений попит мешканців сусідніх країн на українські товари Олексій Дорошенко пояснює суттєвою різницею в цінах. Після девальвації гривні з 8 до 27 грн за долар, українські продукти харчування подорожчали лише на 30-40%, що робить їх привабливими для іноземців. Вони купують товари тривалого зберігання, алкогольні напої та цигарки, розповідає Дорошенко. Наприклад, у словацькому супермаркеті Tesco банка темного пива 0,5 л Urpiner коштує 0,55 євро (16,5 грн), тоді як в українському магазині можна знайти пиво за 9-11 грн. Вартість сиру в Tesco складає 6-7 євро (180-200 грн) за кілограм, тоді як український аналог – 120-130 грн. Міцний алкоголь та засоби гігієни, як правило, в нашій країні в півтора-два рази дешевші.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top