7 технологічних новинок в українській торгівлі

Каси самообслуговування, віртуальні полиці та мобільні дзеркала. Сайт Retail Community нагадав, які технологічні пристрої з’явились у великих торгових мережах країни за останній рік.

Онлайн-термінали «Усі робітники» в «Епіцентрі»

Інформаційно-довідкові термінали – новий проект українського інтернет-ресурсу для пошуку будівельників VseRabotniki.com. Покупець будматеріалів може дізнатись інформацію про ціни на усі будівельні роботи в Україні та знайти майстра відразу в магазині. Термінал працює за принципом сайту «Усі робітники»: користувач може замовити послугу майстра, яка одразу потрапляє до переліку міні-тендерів сайту, і отримувати пропозиції від зареєстрованих майстрів.

Фото: retail-community.com.ua

Фото: retail-community.com.ua

Мобільне дзеркало для селфі в «Інтертопі»

Новинка працює біля магазину «Інтертоп» у ТРЦ Dream Town (Київ).

«Інтертоп» пропонує покупцям подивитись на себе збоку. Новинка – мобільне дзеркало, що нагадує величезний планшет, – стоїть біля одного з входів до магазину. Покупці можуть зробити селфі – зняти себе із продукцією компанії, використовуючи смартфон та опублікувати фото у Фейсбуці. Від звичайного дзеркала мобільне відрізняється тим, що на ньому зображення з’являється із затримкою в кілька секунд.

Фото: retail-community.com.ua

Фото: retail-community.com.ua

Електронна вітрина в «Ельдорадо»

Електронна вітрина складається з комп’ютера, монітора, клавіатури та мишки. Покупець може скористатись вітриною самостійно або з допомогою продавця.

Використовуючи електронну вітрину, можна вибрати та порівняти характеристики товарів, як тих, які фізично знаходяться у магазині, так і тих, які знаходяться на складі, і відразу ж їх замовити.

Електронна полиця працює так само, як і онлайн-магазин «Ельдорадо», тому й замовлення робиться аналогічно: покупець знаходить потрібну позицію, оформляє замовлення за допомогою електронної полиці, і якщо товар є в магазині чи на складі поблизу торгової точки, може одразу його забрати.

Фото: retail-community.com.ua

Фото: retail-community.com.ua

Онлайн-кіоски в «Золотому віці»

У магазинах «Золотий вік» з’явились мобільні service box — touchscreen-пристрої, які дозволяють продемонструвати повний асортимент ювелірних виробів та зробити замовлення. З їхньою допомогою у компанії сподіваються збільшити продажі у оффлайн-магазинах на 10%.

Service Box – це пристрій, який монтується на спеціальний п’єдестал з touchscreen-екраном діагоналлю 22 дюйми. Він підключається до інтернету та інтегрується з базою даних інтернет-магазину, показує наявність товару по всьому каталогу, ціни і дозволяє зробити замовлення. Такі пристрої працюють в торгових точках мережі, де представлено обмежений асортимент товару, наприклад, на невеликій площі. Покупець може зробити замовлення в інтернет-магазині на звичайному комп’ютері або з допомогою нової онлайн-вітрини, але йому все одно доведеться прийти за замовленням у магазин – доставку прикрас компанія не забезпечує.

Фото: retail-community.com.ua

Фото: retail-community.com.ua

Каси самообслуговування у «Таврія В»

Каси самообслуговування допомагають покупцю самостійно завершити покупку. Раніше такі пристрої з’явились у супермаркетах «Велика кишеня».

Фото: notacash.com

Фото: notacash.com

Віртуальна полиця у Comfy

Віртуальна полиця – це моноблок із сенсорним екраном, клавіатурою, мишкою та принтером для друку чека. Це місце як продавця, так і клієнта. Покупець – самостійно або з продавцем – може вибрати на екрані необхідний товар. Якщо потрібного товару саме зараз у даному магазині немає, доставку організують впродовж дня.

Продажі, які проходять повз магазин, називаються пікап: людина приходить із чеком та забирає товар. Впродовж 15 хвилин з моменту замовлення на сайті товар уже відкладено.

Фото: retail-community.com.ua

Фото: retail-community.com.ua

Інтерактивна система навігації Wayfinder у ТРЦ «Проспект» (Київ)

«Проспект» став першим ТРЦ, який впровадив інтерактивну систему навігації Wayfinder.

Інтерактивні дисплеї системи навігації Wayfinder розміщені в кількох точках на кожному з поверхів ТРЦ. Основна їхня функція – допомогти знайти оптимальний шлях до потрібного магазину.

Джерело: Retail Community

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top