Знову разом. «Барвінки» продали власнику «Арсенів»

На полицях мережі супермаркетів «Барвінок» вже з’явились товари під власною маркою «Євротеку» – Supero. Продаж мережі не є таємницею на ринку, але як новий, так і старий її власники від офіційних коментарів утримуються.

Фото: www.panoramio.com

Фото: www.panoramio.com

Про те, що польський інвестфонд Abris Capital Partners продаж «Барвінок» Групі компаній «Євротек» стало відомо наприкінці листопада. Згодом інформацію про угоду підтвердили виданню ЛІГА.net два керівники мереж-конкурентів та два топ-менеджери компаній-постачальників. Та самі учасники угоди від коментарів відмовляються. Прес-секретар Abris Capital Partners Моніка Ольжак заявила виданню, що наразі «не може надати інформацію по Барвінку», а співвласник «Євротеку» Михайло Весельський взагалі не брав трубку.

За інформацією видання, угоду уклали на традиційних для українського рітейлу умовах: покупець отримав право працювати на майданчику колишнього конкурента, а також придбав частину обладнання та товарних залишків. Мережа й надалі працює під брендом «Барвінок». За оцінками керуючого партнера консалтингової компанії Retainet Олександра Ланецького, сума угоди склала 10-12 млн євро.

Abris Capital Partners придбала мережу «Барвінок» у 2008 році і за 5 років збільшила кількість магазинів утроє – з 17 до 51. Випробування кризою 2014-15 років польський фонд не витримав, пояснив виданню директор львівської компанії-виробника. «Середні націнки на продукти харчування та напої в українському роздробі складають 25-30%, а в Барвінку – близько 40%», – цитує його ЛІГА.net. А після стрімкої девальвації гривні споживачі стали більше уваги звертати на ціни, визнає співвласник мережі Фуршет Ігор Баленко.

Восени цього року «Барвінок» почав затримувати платежі постачальникам, а ті в свою чергу відмовились постачати продукцію на полиці магазинів до погашення боргів. За даними Єдиного державного реєстру судових рішень, близько двох десятків постачальників подали позови на Торгову мережу Барвінок з вимогою повернути борги на суму від 150 до 700 тис гривень.

Тим часом «Євротек» після придбання магазинів конкурента увійде до п’ятірки найбільших мереж країни за кількістю магазинів після АТБ, Fozzy Group (Сільпо, Форма, Fozzy C&C) і «Нашого краю». За даними директора дослідницької компанії GT Partners Ukraine Ігоря Гугли, станом на початок жовтня мережа Барвінок налічувала 51 магазин, а «Євротек» управляв 64 об’єктами під брендами «Арсен», «Квартал», «Фреш» та «Союз».

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку

 

Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top