Український Ugears на Kickstarter: $25 тисяч за один день

Український виробник дерев’яних 3d-пазлів Ugears запустив кампанію на Kickstarter і вже за перший день зібрав більше грошей, ніж розраховував.

Фото: Ugears

Фото: Ugears

Кампанія на Kickstarter має допомогти фірмі вийти на західні ринки, хоча заявлена сума – $20 000 – доволі скромна. «Це краще, ніж потратити багато грошей на рекламу. Ми хочемо, щоб на світовому мас-маркеті дізнались про торгову марку з України, а Kickstarter – це «парадний вихід», – цитує засновника проекту, технічного дизайнера Дениса Охріменко видання AIN.

Використовувати Kickstarter скоріше не як платформу для збору грошей, а для хорошого PR в зарубіжних медіа – це поширений підхід. Адже якщо продукт швидко збере гроші, про нього скоріше за все напишуть. Це також хороший спосіб перевірити, чи готові купувати такий продукт на ринку США, де компанія має намір розвивати продажі.

Пазли від Ugears вже продають в Польщі та Німеччині. За словами Дениса, є пропозиції навіть від дистриб’юторів з Австралії та Японії. У США виробник спробував рекламувати пазли у Facebook і отримав позитивний зворотній зв’язок.

«Kickstarter сортує кампанії за тим, хто найшвидше збирає гроші. І якщо поставити ціль $500 000, ми будемо бовтатись десь позаду, якщо зберемо 1%. А якщо збирати $20 000, то є шанс підняти гроші швидко, тоді ми потрапимо на першу сторінку», – пояснив логіку кампанії засновник проекту. Такий підхід себе виправдав – вже за перший день проект зібрав майже $25 000, а попереду ще 34 дні.

Читайте також: Зроби сам. 5 оригінальних наборів для творчості

Проект стартував у липні минулого року. Перші інвестиції Ugears отримав від Геннадія Шестака, директора видавництва «Егмонт Україна». Спочатку ідея була в тому, щоб робити пазли для дорослих, але вийшов продукт, який подобається дітям. Сьогодні конструкції для проекту придумують вже кілька дизайнерів.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top