Ще одна російська компанія пішла з Європи

Російська одягова мережа Oodji, що належить петербурзькому мільярдеру Дмитру Гарбузову і входить до топ-100 найбільших роздрібних мереж у Росії, пішла з ринків Східної Європи.

Фото: www.forumnovakarolina.cz

Фото: www.forumnovakarolina.cz

Компанія закрила 16 магазинів у Польщі, Чехії та Словенії, пише російське видання «Деловой Петербург».

Oodji прийшла на ринок Східної Європи у 2010 році. У зв’язку з цим компанія навіть змінила назву бренду з OGGI (що італійською означає «сьогодні») на Oodji. У 2013 році рітейлер мав близько 16 магазинів у Польщі, Чехії та Словенії. Але вже з кінця 2014-го почав їх закривати. У самій компанії закриття магазинів не коментують.

Магазини Oodji за межами Росії у 2013-14 роках

Україна 56
Польща 11
Молдова 5
Чехія 4
Білорусь 4
Словенія 1

Гендиректор Y-consulting (спеціалізується на fashion-retail) Дарія Ядерна пов’язує згортання діяльності Oodji на європейських ринках із високим ринком конкуренції за кордоном. «Це вимагало від компанії великих адміністративних та маркетингових витрат на управління бізнесом при невеликій кількості магазинів», – каже вона, зауважуючи, що саме з цієї причини у Росії закривались міжнародні мережі OVS, New Look та інші.

У 2010-2012 роках Oodji була одним із лідерів з виробництва та продажу одягу на ринку Росії. Але у 2014 році її позиції похитнулись. За підрахунками «ИнфоЛайн», за останні півтора року кількість магазинів мережі скоротилась з 486 (станом на кінець 2013-го) до 416 (станом на 1 липня 2015-го). Впродовж двох років у компанії в 1,5 разу знизилась виручка з 1 м² торгової площі та погіршились фінансові показники. З 14-го місця у списку найбільших рітейлерів одягу та взуття компанія перемістилась на 24-е.

Oodji – не єдина російська мережа, що згорнула свою діяльність у Східній Європі. Свої крамниці закрили взуттєві мережі Kari та Centro, хоча планували активно розвиватись на цих ринках. Мережа Kari, що належить колишньому власнику «Ельдорадо» Ігорю Яковлєву, налічувала 30 магазинів у Польщі, але згодом заморозила свій розвиток. Зараз у мережі немає жодного магазину у Східній Європі. Аналогічна ситуація і з Centro, що належить Анатолію Гуревичу: ще кілька років тому у Польщі відкрили 50 магазинів мережі, сьогодні всі вони закриті.

В умовах девальвації рубля та зростання відсоткових ставок за кредитами майже всі fashion-мережі мають проблеми з обслуговуванням кредитів та закупівлею нових колекції. Власне ці проблеми й змусили російських рітейлерів піти з зарубіжних ринків.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top