Amazon випустить 50-доларовий планшет

Найбільший американський онлайн-продавець планує презентувати планшет із шестидюймовим екраном вартістю лише $50.

Фото: venturebeat.com

Фото: venturebeat.com

У продаж пристрої надійдуть напередодні різдвяних канікул, пише The Wall Street Journal з посиланням на поінформовані джерела.

Аби знизити витрати на виробництво, розробку планшета Amazon доручив китайській Shanghai Huaqin Telecom Technology і тайванській Compal Communications, розповіли виданню анонімні співрозмовники. Представники Amazon від коментарів щодо своїх планів відмовились, як і їхні контрагенти.

Якими будуть технічні характеристики нового планшету, наразі невідомо. Але, як зауважує автор публікації Грег Бенсінгер, дешеві планшети мають зазвичай гіршої якості екран, слабшу батарею та є менш довговічними. Відомо також, що новий планшет матиме моно-динамік, а не стерео.

Наразі найдешевший планшет Fire із шестидюймовим екраном продають за $99 із рекламою на скрінсейверах або ж за $114 без реклами.

Спільно із Wal-Mart Amazon вже продає семидюймові планшети вартістю близько $50 від маловідомих у США брендів: RCA, Ematic та Ares. Але особливого успіху у користувачів вони не мають, зазначає видання.

За словами співрозмовників видання, глава Amazon Джефф Безос поставив завдання розробити не лише планшет за півсотні доларів, а й електронну книжку за такою ж ціною. Тоді як найдешевший рідер Kindle зараз коштує $79. Співрозмовники WSJ зауважили, що технологія виробництва екрана для електронної книги виявилась надто дорогою для того, аби знизити роздрібну ціну.

Amazon також планує цього року випустити планшети з 8- та 10-дюймовими екранами, зазначають джерела видання. Десятидюймовий планшет буде коштувати близько $600.

Amazon давно намагається конкурувати на ринку електронних пристроїв, обмежуючи свою норму прибутку від їхнього продажу. За словами Безоса, компанія воліє заробляти на продажах послуг для рідерів та планшетів. За даними IDC, у другому кварталі 2015-го Amazon належало менше 1% ринку планшетів, лідерами якого є Apple та Samsung (42% проданих у США планшетів мали логотипи цих компаній).

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top