Покупець помстився онлайн-магазину за парфуми-підробку

Замість улюблених парфумів дружини киянин Олег Ткаченко придбав в інтернет-магазині підробку. Аби повернути гроші за неякісний товар, покупцеві довелось вдатись до неординарних вчинків.

Фото: AIN

Фото: AIN

Парфуми D&G L`Imperatrice для дружини Олег вирішив придбати у невеликому онлайн-магазині beautystore.kiev.ua, пише видання AIN. Вибір на користь саме цього магазину Олег пояснює так: «Замовляв, бо сам працюю в невеликих магазинах, тож подумав: чому б не дати заробити таким же маленьким, як я, хлопцям?». Чоловік працює інтернет-маркетологом у двох онлайн-магазинах. Ще одним аргументом на користь beautystore.kiev.ua була пропонована магазином знижка.

Коли Олег отримав замовлені парфуми, виявилось, що вони не є справжніми: етикетка була наклеєна криво, напис надруковано нерівним шрифтом, замість розбризкуватись парфуми розливались. Чоловік зателефонував кур’єру, але той відмовився забрати назад товар. Згодом зателефонував до кол-центру, але менеджер, з якою він розмовляв, замість вирішити проблему, «просто сміялась».

Олег спробував написати скаргу на e-mail, але не отримав відповіді. Фактичної адреси магазину чи печатки на чеку не було, лише адреса електронної пошти, але покупцеві ніхто так і не відповів. А в кол-центрі наполягали, що парфуми справжні та якісні.

Фото: AIN

Фото: AIN

Тоді Олег попросив десяток своїх друзів зробити фейкові замовлення, причому в різні міста України. Якщо покупець не приходить за замовленим товаром, витрати на його надсилання «Новій пошті» оплачує продавець. Після кількох таких замовлень, коли магазин втратив близько 700 гривень (стільки коштували парфуми), Олег знову звернувся до менеджерів, погрожуючи продовжити практику фейкових замовлень, якщо ті не повернуть гроші за неякісний товар. Тактика спрацювала – розгніваному покупцеві повернули гроші, а парфуми запропонували залишити на пам’ять.

Фото: AIN

Фото: AIN

«Мені не шкода ті 700 гривень, мені принципово було настояти на своєму. Але вдалося це лише тому, що я трохи знаю роботу інтернет-магазину зсередини. А багатьох покупців «кидають» і вони нічого не можуть зробити», – пояснив виданню Олег. За його словами, така поведінка зі сторони невеликих інтернет-магазинів погано впливає на репутацію усіх нішевих проектів.

У самій крамниці, яку на даний момент зачинили, пояснили виданню, що продають вони не оригінальні парфуми, а «так звані ліцензійні – той самий аромат, але менш стійкий». А відтак і продавали його за нижчою, ніж оригінал, ціною. «Дивно, що такий досвідчений маркетолог розраховував отримати оригінал за таку ціну», – резюмували представники beautystore.kiev.ua.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top