PepsiCo у Росії зареєструвало «журбинку»

Російський виробник молочних продуктів ВАТ «Вімм-Білль-Данн», підконтрольний американській корпорації PepsiCo, реєструє у Росії товарний знак «Печалька».

Фото: troll-face.ru

Фото: troll-face.ru

Під цим брендом на ринок можуть вивести широкий спектр товарів – від молочних продуктів до підгузників, пише російське видання Известия.

У прес-службі російського відділення PepsiCo виданню підтвердили, що такий бренд справді реєструють, але від подальших коментарів відмовились.

Печалька – поширений останнім часом в інтернеті мем. Найчастіше він використовується, аби висловити негативне ставлення до певної події.

За інформацією видання, використання мемів у назвах торгових марок може бути як успішним, так і не дуже. До прикладу, компанія «Ледово» у 2008-му випустила на ринок креветки «Йа креведко», але вже в наступному році їх припинили продавати.

Досвід саратовської мережі кафе швидкого харчування під назвою «Тро-ло-ло» (мем радянського походження, що асоціюється з піснею Едуарда Хіля) виявився більш успішним. Компанія вже відкрила 5 кафе, на осінь заплановано відкрити ще одну точку. «Печальці» опитані виданням експерти пророкують не надто успішне майбутнє в якості бренду.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top