Як Amazon переконав усіх, що в нього найнижчі ціни

Amazon серед користувачів інтернету має славу магазину з найнижчими цінами. Але, як виявила компанія Boomerang Commerce, це не зовсім так.

Фото: huffpost.com
Фото: huffpost.com

Стартап Boomerang заснував виходець з Amazon Гуру Харіхаган. Його сервіс аналізує ціни конкурентів і підказує клієнту, які ціни підвищити, а які знизити, щоб успішно продавати. Вивчаючи ціни Amazon, Гуру виявив цікаву тактику, яку використовує рітейлер, пише AIN.

Стратегія така: Amazon визначає найпопулярніші продукти на своєму сайті і сильно занижує їхню ціну порівняно з цінами конкурентів. Наприклад, Amazon поступово знижував ціну на найпопулярніший товар в лінійці телевізорів Samsung TV. Протягом шести тижнів, що передували Чорній п’ятниці, Boomerang стежив за зміною ціни найпопулярнішого на Amazon телевізора Samsung вартістю $350. Безпосередньо в день розпродажів компанія знизила його ціну до $250, що значно нижче, ніж у конкурентів.

Але коли справа дійшла до HDкабелів, які покупці часто купують разом із новим телевізором, Amazon, навпаки, підняв їхню ціну в свята на 33%. Справа в тому, що кабелі – не дуже популярний товар, і коливання цін на такі продукти не впливають на ціносприйняття покупців. Крім того, Amazon, схоже, передбачає (або знає), що клієнти навряд чи стануть порівнювати ціни на кабелі настільки ж уважно, як вони аналізують вартість телевізора та інших дорогих товарів.

Ще один приклад: Amazon на 20% здешевив найпопулярнішу модель роутера в порівнянні з його вартістю у Walmart. Зате на менш популярну модель гігант встановив ціну майже на 30% вище, ніж в Walmart. Зновутаки, грунтуючись на гіпотезі, що по таких товарах покупці не порівнюють ціни.

«Amazon, насправді, може не бути найдешевшим магазином по конкретному товару або в конкретний сезон. Але послідовно знижуючи ціни на бестселери, він справляє на покупців враження такого. Начебто в Amazon дешевше, ніж навіть у Walmart», – підкреслюють автори дослідження.

Такі непомітні для покупців та навіть конкурентів нюанси в ціноутворенні, за даними Харіхагана, дозволяють Amazon продавати більше і ефективніше. «У масштабах Amazon цей трюк зміни цін за період свят можна оцінити в $10 млрд. Деякі рітейлери роблять так кожні три місяці», – пояснив він.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку

Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top