У «Магнусу» та «Опери Пасажу» з’явився конкурент

Анонсований торік торгово-офісний центр преміум-класу «Роксолана» на Соборній відкрили: там знайшлося місце як для люксових брендів, так і для демократичних торгових марок.

Фото: Роман Балук / ЗІК

Фото: Роман Балук / ЗІК

У жовтні минулого року компанія UTG, яка займалась пошуком орендарів для ТЦ, обіцяла привести до Львова міжнародні бренди класу «люкс». «Ми розглядаємо ТОЦ «Роксолана» як об’єкт преміум-сегменту, тому переконані, що у ньому мають бути лише бренди luxury та premium», – говорив тоді «Закупам» прес-секретар компанії. Схоже, плани довелося змінити, бо серед представлених в ТОЦ брендів є чимало демократичних – наприклад, польська косметика Inglot чи вітчизняна білизна Anabel Arto.

Наразі із люксових брендів свої магазини у «Роксолані» мають лише Versace та Armani, з міжнародних – Marc Cain та Paul&Shark, в планах – відкриття бутика Raph Lauren та Michael Kors. Одяг та аксесуари інших люксових і просто преміальних торгових марок можна придбати у мультибрендових магазинах від львівських мереж, які й раніше працювали на місцевому ринку – Cezare, Di Forte чи «Ягуар».

У «Роксолані» знайшлося місце і для українських брендів. Крім білизни Anabel Arto, тут можна буде придбати одяг від Stefano Lompas, взуття від одеської Fellini. Одяг та аксесуари від українських дизайнерів продаватимуть у крамниці DиZайнери.UA. Загалом в ТОЦ «Роксолана» вже відкрили 50 магазинів, де крім одягу та взуття продаватимуть прикраси та косметику. Ще 30 магазинів чекають на відкриття.

Магазини займають чотири перші поверхи торгового центру, на п’ятому та шостому – офіси, два верхніх поверхи займає ресторан, відкриття якого заплановане на 17 жовтня. У підвалі в листопаді відкриють продуктову крамницю на 1000 кв.м. А от зі стоянкою для автівок преміум-клієнтів у «Роксолани» не склалося – біля ТОЦ обіцяють 25 паркувальних місць, що для семиповерхового будинку з офісами та магазинами надто мало. Раніше планували перетворити на стоянку площу перед торговим центром, де зараз стоїть квітковий павільйон. Але зрушити торговців квітами з місця наразі не вдалося нікому – ні міській владі, ні Дубневичам, які є власниками «Роксолани». Зрештою, найближчі конкуренти «Роксолани» – «Магнус» та «Опера Пасаж» мають ті ж проблеми – їхнім клієнтам доводиться самим дбати про те, куди подіти авто на час шопінґу.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
  • Levko Kviatkovskyi

    Це то гівно яке збудували на Соборній?
    Їхні “найближчі конкуренти” з повагою поставилися до архітектурних пам’яток в яких вони розміщуються. А ця роксолана це якась пародія на київську гігантоманію, жлобство і неповагу до Львова в принципі.

Top