Втрачають гроші: покупців російського краму меншає

У квітні мешканці Західної України скоротили свої витрати на російські товари на 16% порівняно із попереднім місяцем під впливом загальноукраїнського бойкоту, що триває вже третій місяць поспіль. Такі результати дослідження, проведеного GfK Ukraine.

Активісти бойкоту влаштовували акції протесту в супермаркетах та торгових центрах Фото: holosua.com

Активісти бойкоту влаштовували акції протесту в супермаркетах та торгових центрах
Фото: holosua.com

Вищий результат – у мешканців центру країни. Вони скоротили свої витрати на товари, вироблені у Росії, на 24%. Кияни – на ті ж 16%, що й мешканці заходу, споживачі сходу – на 6%, півночі – на 1%.

Збільшились витрати на російські товари у мешканців півдня України – на 1%. Загалом у країні в квітні витрати домогосподарств на 60 категорій товарів, які аналізуються у дослідженні, зросли проти попереднього місяця на 9%.

Найбільше покупців російські виробники втратили за місяць у столиці – кожен п’ятий киянин відмовився від купівлі їхньої продукції. На півночі країни кількість споживачів товарів з Росії зменшилась на 10%, в інших регіонах – на 8%.

Найактивніше бойкот російських товарів підтримала молодь віком до 30 років – 13% опитаних перестали купувати продукцію, вироблену у Росії. У групі віком 50-59 років таких людей було лише 6%, а серед тих, кому за 60 років – 3%.

gfk-boykot01

gfk-boykot

Бойкот російським товарам українці оголосили у березні – коли Крим заполонили «зелені чоловічки». Найактивніші збирали в мережі інформацію про російські торгові марки, малювали та друкували листівки за власні гроші, а потім виходили на вулиці, аби поділитись інформацією із співвітчизниками.

Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top