Бойкот у дії: російські товари зникають з полиць магазинів

Очікуючи кризи, торгові мережі скорочують асортимент пропонованих покупцям товарів. Перші в черзі – російські марки, до яких споживачі втрачають інтерес через бойкот.
Фото: 46.net.ua

Фото: 46.net.ua

Російським товарам оголосили бойкот майже три місяці тому – після появи у Криму «зелених чоловічків» українці стали прискіпливіше приглядатись до того, що вони купують. Зусилля активістів, які проводили роз’яснювальну роботу біля магазинів та супермаркетів, не були марними: за оцінками співвласника компанії «Домінанта Фуд», колишнього комерційного директора Fozzy Group Павла Бойка, продажі російських товарів в середньому впали на 35%, окремих марок – більш ніж на 50%. Наприклад, продажі чаю російського виробництва скоротились загалом на 20%, пише Forbes Україна. У західних та центральних областях падіння сягає 60%, свідчать дані Української асоціації постачальників торгових мереж.

 «Зараз у багатьох мережах (АТБ, «ЕКО-маркет», «Новус») практично усі акційні товари – російського виробництва. Після розпродажу їхнє місце займуть українські марки», – зазначає директор Української асоціації постачальників торгових мереж Олександр Дорошенко. Тим часом торгова мережа «Вопак» взагалі вивела російські товари з асортименту, стверджує видання.

Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
  • Dmytro Borysov

    У “Сільпо” чіпси Lay’s російського виробництво продавали на 3 грн дешевше від аналогічних чіпсів Lay’s з Польщі 🙂

Top