H&M передумав виходити на український ринок

Великі мережі з продажу одягу та взуття «заморозили» свої проекти з виходу на український ринок – їх налякали останні події в країні.
Фото: www.hautetalk.com

Фото: www.hautetalk.com

Шведська мережа магазинів одягу H&M у 2014-му в Україну не прийде, пише видання «Капітал» з посиланням одразу на п’ять джерел на ринку. Інформацію виданню підтвердили два директори з оренди девелоперських компаній, два директори торгових мереж та консультант з комерційної нерухомості. Раніше повідомлялось, що перший магазин мережі мав з’явитись у центрі Києва.

Утримались від виходу на український ринок і французька мережа спортивного одягу Decathlon (належить власникам Aushan – родині Мюльє), французька ж мережа модних магазинів Kiabi та британська мережа магазинів з продажу натуральної косметики Body Shop. Як повідомив виданню «ЛігаБізнесІнформ» директор з оренди девелоперської компанії Immochan-Україна Ілля Сажин, відмовились вийти на український ринок ще чотири іноземні бренди. «Ми готували їх вихід у наші ТРЦ на умовах анонімності, тому конкретних назв сказати не можу», – зазначив він.

Іноземних інвесторів лякають події в Україні в інтерпретації західних ЗМІ. «Складається враження, що в країні повний бардак: ведеться війна, є поранені й убиті», – каже керуючий партнер консалтингової компанії Retainet Олександр Ланецький. Ще одним чинником, що стримує експансію закордонних рітейлерів, є падіння купівельної спроможності українців. За інформацією видання, перший квартал поточного року став для непродовольчих мереж одним з найскладніших за останні п’ять років продажі впали на 20-30% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Та не всі рітейлери виявились такими лякливими. Польська LPP запускає в Україні нову мережу магазинів жіночого молодіжного одягу Sinsay (перший магазин якої відкрили у Львові), іспанська Inditex виводить на ринок бренд Zara Home.

Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top