Халява в мережі. Як виграти 20 тисяч від ТРЦ «Форум Львів»

В інтернеті активізувався новий вид шахрайства – фіктивні конкурси. Аби зібрати більшу аудиторію для своїх сторінок чи груп у соцмережах винахідливі користувачі оголошують конкурси з неіснуючими призами від нібито відомих рітейлерів чи ТРЦ.

Хто, скажімо, відмовиться виграти сертифікат номіналом від 100 до 20 000 гривень на покупки у магазинах ТРЦ «Форум», який торік почали будувати у Львові? Тим паче, що для участі в конкурсі потрібно лише вступити до спільноти у «ВКонтакті», опублікувати в себе на стіні новину про конкурс і зібрати для неї щонайменше 5 «лайків». Зате вже за кілька місяців вас чекає один з численних призів – на відкритті, що відбудеться 3 травня.

forum-konkurs-fake

Але користувачів «ВКонтакті», які опублікували в себе на стіні цю новину, чекає  таке ж розчарування, як і тих, хто сподівався за лайк у Facebook’у виграти квартиру в Києві, Львові, Тернополі чи Донецьку. Не лише розіграшу призів, а й відкриття ТРЦ «Форум» у травні не відбудеться. Як повідомили «Закупам» у «Мульти Девелопмент Юкрейн», котра є оператором ТРЦ, центр планують відкрити у першому кварталі 2015 року, а до групи «Forum lviv ||| Форум Львів», яка організовує згаданий конкурс, компанія стосунку не має. Як зрештою, не має стосунку вона і до групи «ТРЦ ФОРУМ ЛЬВІВ – FORUM LVIV», яка називає себе «офіційною групою» ТРЦ.

«Закупам» не вдалося дізнатись про мотиви створення групи з фіктивним конкурсом у її адміністраторів, оскільки ті від спілкування відмовились. Припускаємо, що в такий спосіб вони вирішили з мінімальними витратами розкрутити групу, аби згодом заробляти на рекламі в ній.

Хвиля SMM-фейків накрила й Instagram – тут масово створюють фейкові сторінки відомих магазинів електроніки, серед яких «Розетка», «Алло», «Цитрус», Comfy, «Ельдорадо» тощо. В кожному з фейкових аккаунтів користувачам пропонують підписатись на нього, а також викласти скріншот запису про конкурс. Хто встигне зробити це першим, візьме участь у розіграші нових iPhone , iPad Air , комп’ютерів Dell і іншої техніки. Деяких аккаунтам в такий спосіб вдалося залучити по 1-2 тисячі читачів. Щоправда, після того, як історія з фейковими аккаунтами набула розголосу, частину з них ліквідували.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top