Без ковбаски. Чим жертвують львів’яни заради бойкоту

У переліку бойкотованих брендів та торгових мереж, що належать «регіоналам», кілька десятків назв, тож активним учасникам бойкоту довелося переглянути свої споживчі звички. «Закупи» дізнавались, наскільки дискомфортним був цей процес і які вигоди, окрім моральної сатисфакції, львів’яни отримали натомість.
Фото: zaxid.net

Фото: zaxid.net

Володимир Семків, журналіст:
Товарів «регіоналів» уникаю вже понад 5 років

Найбільше, від чого довелося відмовитися, – магазин «Барком», який є в нас прямо під будинком. Там продають товари широкого вибору – від ковбаси до свіжих овочів. Було зручно, коли виходиш із дому й відразу можеш придбати те, що звик купувати, скажімо, на ринку. Тим більше, що м’ясні вироби у Баранів (Олег Баран разом із родиною володіє компанією «Барком» і очолює міський осередок ПР у Львові – ред.) справді смачні. Щоправда тепер мають не дуже апетитний політичний присмак.

Майже всі торгові марки, що представлені на листівках від ініціативи (Економічний бойкот ПР – ред.), я й до того не купував. До речі, ще до нинішніх подій відмова від декотрих товарів була спричинена тим, що продукцію виготовляли підприємства політиків певних поглядів. Наприклад, понад 5 років надаю перевагу «Рошену» й «Світочу» перед АВК і «Конті».

Веду до того, що з цим бойкотом не маю багато зручностей. Компенсовую відсутність “жертовності” тим, що агітую родичів дбати про те, що саме вони купують.

Чи є продукція, від якої відмовитися не можу? Так, це послуги “Укртелекому”. Звісно, давно використовую інші засоби телефонного зв’язку – але користуюся “їхнім” інтернетом. Важко від цього відмовитися, бо в нашому ареалі нема альтернативи.

 

Ігор Чорновол, історик:
Бренди «регіоналів» завжди обходжу десятою дорогою

Дискомфорту від бойкоту для мене особисто небагато, бо завжди намагався обходити бренди «регіоналів» десятою дорогою. Хіба останнім часом перестав купувати м’ясо у «Родинній ковбасці». Хоча ходив туди рідко, як був закритий магазин, де зазвичай купував м’ясо.

Ще в «Новій лінії» знайшов нещодавно пачку шурупів — китайських за 30 гривень, але видалося мені, що це трохи забагато. Через день на ринку Провесінь купив за 5 гривень українські.

 

Марта Зозуля, журналіст:
Бойкотувати ПР трохи важко, але є важливіші речі

Я регулярно купувала солодощі у «Родинній кондитерській», і саме цей магазин став першим, який я почала оминати для солідарності із активістами Євромайдану (коли побили студентів 30 листопада). Потім потрохи почала з колегами дізнаватися про інші торгові марки: цукерок (АВК, Конті), побутові дрібнички, як от серветки чи ганчірки (Диво, Бонус+, Фрекен-Бок). Стала уважнішою при поході в супермаркети і, хоч раніше купувала три останні марки через добре співвідношення «ціна-якість», тепер шукаю щось інше. Свідомо не ходжу на ринок «Південний» та в «Епіцентр», хоч у цих місцях завжди робила «серйозні» покупки. Так, це трохи важко, але є важливіші речі.

 

Фото: vimeocdn.com

Фото: vimeocdn.com

Отар Довженко, викладач УКУ:
Найбільшою втратою буде улюблений банк

Нічого незамінного для мене серед товарів, які виробляють компанії регіоналів та членів Сім’ї, немає. В «Родинній ковбасці» я часом щось купував, тепер перестав – сосиски й ковбасу беру в «італійських» крамничках, де продається привезене заробітчанами у два-три рази дешевше, ніж у супермаркеті. Замість «Епіцентру» є Praktiker.

Найважче насправді весь час контролювати, товари яких виробників ти купуєш. Раніше я якось цим не дуже переймався, а про багато товарів узагалі не знав, хто їх виробляє. Наприклад, солодощі – щоб побачити, «Конті», АВК чи «Рошен» їх виробляє, часом треба дуже уважно придивитися. Перед Новим роком у Києві я купив у крамниці булочки, приніс їх товаришам-«майданівцям», а вони кажуть:«Ти що! Це ж «Київхліб»!» Соромно було.

Найбільшою втратою для мене буде улюблений банк – коли я його обирав, він мав іноземних засновників і звався Erste, а нещодавно його купив київський депутат-регіонал Олександр Адаріч і злив із своїм банком Fidobank. Прикро, бо в них справді найкращий сервіс. Поки що я вирішив не поповнювати рахунки, а там буде видно – може, закрию їх, а може, Київраду переоберуть і Адаріч більше не буде депутатом.

 

Богдан Юрочко, журналіст:
Незамінних товарів на ринку немає

Взагалі нічим не пожертвував заради бойкоту. Аж дивно, бо думав що треба буде переглядати раціон. А в результаті чи то я не особливо вживав продукти тих торгових марок, чи просто не прив’язувався до них. А, ну хіба в ковбасний магазин ходжу на 100 метрів далі, але від того тільки користь.

А що стосується марок, то зараз на ринку практично нема унікальних і неповторних за якістю (чи співвідношенням «ціна-якість») товарів. Альтернативу знайти дуже просто, навіть не треба голову морочити. Та ще й цікаво. Виявляється, в наших крамницях десятки альтернатив товарам з «чорного списку».

 

Фото: termolife.com.ua

Фото: termolife.com.ua

Святослав Літинський, старший викладач ЛНУ:
Відмовився від послуг «Епіцентру» і зекономив

Від бойкоту я скоріше виграв. У мене зламався автоматичний вимикач світла. Замість іти до «Епіцентру», поїхав на фірму, яка представляє виробника тих вимикачів і купив там такий самий за 50% ціни, яку заплатив би в Епіцентрі. А це 650 гривень порівняно із 1300.

Що ж до щоденних закупів, я обираю товари з українською мовою на етикетці. Наразі з «чорним списком» не звірявся. Чув, що є спеціальний додаток для смартфонів зі списком усіх бойкотованих торгових марок. Але ще ним не користувався.

 

Микола Глібович, ІТ-спеціаліст:
Їм більше свіжих овочів

Відмовився від кількох торгових марок з переліку, але це несуттєво. Не купую овочевих консервів, натомість їм більше свіжих овочів. За фольгою довелося йти на базар, бо у магазині був лише бренд з бойкотованого списку. Тобто особливих незручностей немає, на ринку є величезна кількість альтернатив. Натомість доводиться жертвувати власним часом — підготовка до акцій та їх проведення відбирають його чимало.

Що ж до переваг, то коли потрібно було купити гіпсокартон, знайшов невеликий господарський магазин недалеко від дому з недорогою доставкою.

 

Олег Радик, координатор громадської акції «Бойкот бізнесу Партії регіонів» у Львові:
З Нового року не вживаю горілку

Я тепер не купую нічого в “Родинній ковбасці”, де був покупцем останні кілька років. Але це не така вже й жертва. І з Нового року не вживаю горілку, оскільки акциз йде їм.

Мама не ходить тепер в «Нову лінію», хоча й живе поблизу в особняку, де триває ремонт.

Збираюсь купувати електронну книжку, але я все одно її купуватиму в інтернет-магазині. Навіть як Баляш (Олег Баляш, власник мережі магазинів техніки ШОК і член ПР – ред.) співатиме замість Руслани на Майдані.

 

Катерина Сербін, молода мама:
«Регіонали» роблять несмачні продукти

Особисто я нічим не жертвувала, оскільки абсолютно всі товари, які бойкотуються, є неналежної якості, вони несмачні (наприклад, цукерки та печиво «Конті», «Родинна ковбаска» вся на один смак).

Проблемно з «Епіцентром», але ми пережили будівництво і тепер нам нема потреби туди їздити. Навіть довелося відмовитись від останньої покупка, яка за акцією була на 100 гривень дешевша. Ми купили цю річ на ринку поряд і переплатили аж раптом 10 гривень від акційної ціни «Епіцентру».

Про те, як львів’яни бойкотують продукцію «регіоналів», читайте тут.

Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top