В «Епіцентрі» продаватимуть м’ясо і молоко

Рік тому компанія відкрила кілька відділів з продажу м’ясо-молочної продукції у своїх кафе, які працюють у гіпермаркетах мережі. Тепер планує поширити цю практику на усі магазини.
Магазини «Нової лінії» можуть перетворитись з будівельних на продовольчі супермаркети Фото: panorama.pl.ua

Магазини «Нової лінії» можуть перетворитись з будівельних на продовольчі супермаркети
Фото: panorama.pl.ua

Про це пише видання «Капітал» зі слів гендиректора «Епіцентр К» Петра Михайлишина. Щоправда, коли саме в кафе львівського гіпермаркету мережі можна буде придбати свіже м’ясо та молоко, достеменно невідомо.

Тим часом магазини мережі «Нова лінія», яку нещодавно придбали власники «Епіцентру», можуть перетворитись на продовольчі супермаркети. Чи чекає така доля і на львівський гіпермаркет мережі, теж наразі невідомо.

Чутки про те, що власники «Епіцентру» Олександр та Галина Гереги купують «Нову лінію», ширились вже давно. Вони підтвердились наприкінці жовтня, коли компанія Dragon Capital Investments Ltd продала контрольний пакет акцій ПрАТ «Нова лінія» компанії «НВКІФ «Оферент».

За інформацією «Капіталу», до «Нової лінії» приглядалась компанія Leroy Merlin (Auchan Group), яка має в Україні наразі лише один магазин. Але «Епіцентр» її випередив і фактично став монополістом на ринку DIY (Do It Yourself).

Цікаво, що перший гіпермаркет у форматі великих магазинів будівельних матеріалів (DIY), який відкрили в Україні, називався «Нова лінія». Його відкрили брати Олег та Ігор Шандари у 2001 році. Перший «Епіцентр» з’явився у Києві через 2 роки – у 2003-му. Але дітище Герег розвивалось значно швидше, ніж конкуренти – зараз мережа «Епіцентр» об’єднує 42 гіпермаркети загальною площею понад 850 тис. кв. м, а до складу «Нової лінії» входить лише 16 гіпермаркетів (загальною площею понад 230 тис. кв. м).

Один з колишніх менеджерів «Нової лінії» так пояснив виданню «Коммерсант-Украина» причину, через яку «Епіцентру» вдалось обігнати конкурента:

– Залучення портфельних інвесторів стало фатальною помилкою для «Нової лінії». Процес ухвалення рішень загальмувався, тоді як в «Епіцентрі» усі рішення ухвалювала одна людина.

Брати Шандари продали частку в компанії ІК Dragon Capital ще в 2002 році, згодом, у 2005-му, залучили ще одного інвестора – East Capital. У 2013-му брати продали решту своїх акцій в компанії.

Бренд «Нова лінія» не зникне, обіцяють в «Епіцентрі». Але про подальшу долю мережі наразі мало відомостей. Імовірно, у деяких з них новий власник відкриє продовольчі супермаркети, а деякі можуть продати.

Основні параметри торгових мереж:

Епіцентр:

42 гіпермаркети

850 тис кв м площі

2,13 млрд доларів виручки

75% ринку DIY*

Нова лінія:

16 гіпермаркетів

230 тис кв м площі

312,77 млн доларів виручки

11% ринку DIY*

Дані: Коммерсант-Украина
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top