Кінець МОНАРХії. Мережа з 20-річною історією йде з ринку

До кінця року магазини мережі «Монарх» можуть зникнути з торгової мапи Львова – компанія, яка у жовтні відсвяткувала 20-річний ювілей, поступається місцем російським конкурентам.

Фото: vz.ua

Фото: vz.ua

Магазин «Монарх» в Універмазі «Львів» виглядає як в часи тотального радянського дефіциту – нижні полиці стелажів порожні, на верхніх – сиротливо стоять в ряд по кілька пар взуття однієї моделі, але різних розмірів, а продавці вже не нападають на покупців із питанням “Що вам запропонувати?”. На вітрині напис великими буквами – «Розпродаж».

Незабаром крамницю закриють, її вже навіть немає у переліку магазинів на сайті мережі. Із львівських магазинів там залишилось лише два – на Городоцькій та Галицькій, але, схоже, й вони доживають останні дні. До кінця року мережа, історія якої почалася у 1990-му році, може зникнути з торгової мапи України, пише «Капитал», посилаючись на інформацію від двох колишніх працівників компанії.

Навесні в інтерв’ю цьому ж виданню співвласник мережі Владислав Нечай розповідав про заплановану в компанії оптимізацію і закриття мережі магазинів Steve Madden в Україні, які розвивала на умовах франчайзингу.

Але запущений тоді процес оптимізації, схоже, перетворився у повну ліквідацію. За інформацією джерел видання, два тижні тому закрили головний офіс компанії у Києві, у мережі активно розпродують залишки і вже до кінця поточного року може закрити усі свої торгові точки. Весняні колекції взуття так і не замовили, повідомив виданню колишній топ-менеджер мережі.

У російському фонді прямих інвестицій United Capital Partners, який є головним акціонером «Монарх Рітейл Україна», ситуацію довкола мережі не коментують.

Закриття мережі на руку конкурентам «Монарху» – російським мережам магазинів недорогого взуття KARI та «ЦентрОбувь». «Частина клієнтів «Монарху» може перейти в наші магазини», – каже генеральний директор KARI Максим Мазитов. У Львові KARI, як і «ЦентрОбувь», знаходиться в тому ж Універмазі «Львів».

За словами Мазитова, у жовтні продажі взуття в їхніх торгових точках зросли на 70% порівняно з аналогічним періодом минулого року.  І це лише в тих точках, що відкрились більше року тому. KARI ланує збільшити мережу вчетверо – до 200 взуттєвих магазинів по всій країні, резюмував співрозмовник.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top