Індійський Groupon впав під напливом любителів цибулі

Наприкінці минулого тижня індійська версія купонного сервісу Groupon не впоралась із напливом користувачів, які хотіли купити цибулю зі знижкою.

Screen_Shot_2013-09-09_at_6.53.13_PM

Аби привернути увагу покупців, Groupon запропонував їм купити цибулю за ціною 9 рупій за кілограм (приблизно 15 американських центів). Тоді як на ринках кілограм цибулі коштує приблизно 100 рупій.

За 44 хвилини після появи пропозиції користувачі сайту придбали 3 тонни цибулі, після чого сайт упав. Загалом за час дії акції Groupon продав 8 тонн цибулі понад 17 тисячам покупців, відпускаючи не більше 1 кг овочу в одні руки.

Такий ажіотажний попит на цибулю пояснюється тим, що в Індії вона зараз у дефіциті. За останні два місяці ціни на цибулю в країні зросли утричі.

За словами керівника індійського Groupon Анура Ваніку [Anur Warikoo], востаннє 9 рупій цибуля в Індії коштувала у 1999 році.

– Ми хотіли продати її за ціною, яку більшість людей вже й забула, – пояснює він.

Цибуля відіграє символічну роль в індійській політиці. У січні 1980-го очолюваний Індірою Ганді Індійський національний конгрес повернувся до влади, організувавши кампанії проти зростання цін на цибулю. На мітингах вона розмахувала величезними в’язанками цибулі і заявляла, що уряд не має права керувати країною, якщо навіть не може контролювати ціни на цей овоч.

За матеріалами alJazeera America
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt
Top