Індійський Groupon впав під напливом любителів цибулі

Наприкінці минулого тижня індійська версія купонного сервісу Groupon не впоралась із напливом користувачів, які хотіли купити цибулю зі знижкою.

Screen_Shot_2013-09-09_at_6.53.13_PM

Аби привернути увагу покупців, Groupon запропонував їм купити цибулю за ціною 9 рупій за кілограм (приблизно 15 американських центів). Тоді як на ринках кілограм цибулі коштує приблизно 100 рупій.

За 44 хвилини після появи пропозиції користувачі сайту придбали 3 тонни цибулі, після чого сайт упав. Загалом за час дії акції Groupon продав 8 тонн цибулі понад 17 тисячам покупців, відпускаючи не більше 1 кг овочу в одні руки.

Такий ажіотажний попит на цибулю пояснюється тим, що в Індії вона зараз у дефіциті. За останні два місяці ціни на цибулю в країні зросли утричі.

За словами керівника індійського Groupon Анура Ваніку [Anur Warikoo], востаннє 9 рупій цибуля в Індії коштувала у 1999 році.

– Ми хотіли продати її за ціною, яку більшість людей вже й забула, – пояснює він.

Цибуля відіграє символічну роль в індійській політиці. У січні 1980-го очолюваний Індірою Ганді Індійський національний конгрес повернувся до влади, організувавши кампанії проти зростання цін на цибулю. На мітингах вона розмахувала величезними в’язанками цибулі і заявляла, що уряд не має права керувати країною, якщо навіть не може контролювати ціни на цей овоч.

За матеріалами alJazeera America
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top