Бранці стереотипів. Чому польські бренди прикидаються «іноземцями»

Палка любов вітчизняних споживачів до всього імпортного змушує не лише українських та російських виробників прикидатися іноземцями. Польські компанію мають таку ж проблему і часто вирішують її у той самий спосіб.
Фото: www.galeria-sandecja.pl

Фото: www.galeria-sandecja.pl

Лише кожен четвертий виробник у Польщі акцентує увагу своїх покупців на вітчизняному походженні свого товару. Про це свідчать результати дослідження асоціації PEMI в рамках акції «590 причин, чому варто купувати польські продукти», в рамках якого опитали 1244 фірми з польським капіталом. У рекламі свого продукту про його польське походження згадує ще менше компаній – лише 13%, пише wyborcza.biz.

Приміром, створюючи свій одяговий бренд Reserved, польська компанія  LPP назвала його саме так, аби складалось враження, що це іноземна торгова марка. Зробили це, бо вважали, що західні бренди полякам подобаються більше. Нині усі марки концерну мають чужоземні гучні назви. Крім Reserved у портфелі компанії є House, Mohito Sinsay та Cropp. Компанія й нині не надто акцентує перед покупцями на польському походженні своїх брендів. Покупців не надто цікавляться походженням бренду, кажуть у фірмі.

Одна з найбільших косметичних компаній краю Dr Irena Eris 9 років тому почала продавати свою косметику в англійській мережі Boots. Але торгівля не пішла. Коли проаналізували причини провалу, з’ясувалося, що на перешкоді став напис «Зроблено в Польщі» – покупці не довіряли косметиці з країни, яку вони сприймають як таку, де немає розвиненої промисловості.

Нині у Євросоюзі планують змінити правила маркування продукції і зобов’язати виробників вказувати конкретну країну походження товару замість нейтрального «Зроблено в ЄС». Для польських фірм це обернеться зменшенням продажів, розпачають підприємці.

Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top