Ласкаво просимо. Яких брендів бракує українцям

Українцям найбільше бракує магазинів з одягом, меблями та гаджетами. Такі висновки можна зробити з результатів опитування, проведеного GfK Ukraine у січні.

Серед брендів міжнародних мереж магазинів, які учасники опитування хотіли б бачити в Україні найбільше, лідерами є IKEA (меблі та товари для дому) та H&M (одяг). За IKEA проголосували 46,8% респондентів, за H&M – 39,4%. Третю та четверту сходинку займають магазини техніки Apple Store та дорогого одягу Hugo Boss, яких не вистачає 30% респондентам. Останньою в п’ятірці найбільш бажаних торгових мереж магазинів, на відкриття яких очікують в Україні, стоїть американська мережа гіпермаркетів Walmart (її хочуть бачити 25,8% респондентів).

“Торгову мережу H&M в два рази частіше згадували жінки, ніж чоловіки, (у яких цей бренд не потрапив у ТОП-5). Також більшою популярність H&M користується у представників вікової групи 18-25 років та мешканців міст-мільйонників”, йдеться у повідомленні GfK Ukraine.

До чоловічої “омріяної п’ятірки” потрапила мережа супермаркетів Tesco. Ця мережа припала до вподоби респондентам старшої вікової групи 36-45 років та респондентам західного регіону.

Магазини Apple Store частіше згадувала молодь (вікова група 18-25 років), якій також значною мірою в Україні не вистачає мережі Body Shop.

Серед міжнародних мереж кафе та ресторанів трійка найбажаніших лідерів виглядає так: Pizza Hut (49,5%), Starbucks Coffee (39,6%), Burger King (38,5%).

Мережа піцерій Pizza Hut є безперечним лідером як у жінок, так і у чоловіків. Проте жінкам частіше бракує кав’ярень Starbucks Coffee та Costa Coffee, тоді як чоловікам більшою мірою не вистачає ресторанів швидкого харчування Burger King.

Опитування проводилося на основі онлайн-панелі GfK Ukraine 22-24 січня 2013 року серед інтернет-користувачів у віці 18-45 років, які мешкають в містах з населенням понад 500 тисяч чоловік.
За матеріалами GfK Ukraine
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top