Безпечні зв’язки. Поради від MasterCard для тих, хто купує онлайн

Лише кожен десятий користувач платить карткою за свої замовлення в українських інтернет-магазинах. Та в закордонних онлайн-крамницях опції “оплатити готівкою кур’єру” немає. Компанія MasterCard дає кілька практичних порад онлайн-покупцям, як убезпечити свої гроші від шахраїв.

Фото: ibtimes.com

Поради розбиті на три блоки: що робити перед тим, як зробити покупку, як поводитися під час покупки і після того, як товар був куплений.

Перед тим, як купити:

Варто перевірити адресу інтернет-магазину. Якщо він починається з https://, «S» вказує на безпечне з’єднання), також в деяких браузерах поруч буде відображатися іконка замка.

Якщо покупка здійснюється на міжнародному сайті, можна відкрити головний сайт компанії, а вже з нього перейти на сторінку, яку вони рекомендують для онлайн-покупок в Україні.

Перед покупкою варто ознайомитися з політикою конфіденційності компанії, з тим, як вона розпоряджається особистими даними користувачів.

Наявність на сайті іконки MasterCard SecureCode вказує на те, що безпека даного онлайн-магазину була підтверджена MasterCard.

Перевірте, чи зареєстрований інтернет-магазин у відповідності з офіційним законодавством. Зверніть увагу також на контактну інформацію, способи платежу і доставки, строки та умови, період очікування і процедуру повернення.

Зберіть рекомендації про роботу конкретно цього інтернет-магазину.

Не варто купувати дорогі товари у невідомих продавців.

Під час покупки:

У покупця можуть попросити такі дані, як: бренд картки, номер картки, ім’я власника картки, термін дії картки, захисний код перевірки справжності карти – CVC2 та адресу доставки.

Ніколи не варто вказувати PIN-код карти в інтернеті.

Фінансову та особисту інформацію ніколи не слід відсилати по електронній пошті. Банки і платіжні системи ніколи не запитують таку інформацію поштою.

Після покупки:

Ведіть облік онлайн-транзакцій. Роздруковуйте або зберігайте принт-скріни сторінок, які підтверджують покупки, та квитанції.

Перевіряйте стан платіжної картки, щоб переконатися в правильній обробці замовлення.

Товари, куплені онлайн, за законодавством можна повернути впродовж 14 днів.

Можна отримати компенсацію платежу, якщо щось не так з покупкою, через MasterCard Chargeback. Наприклад, якщо у платіжній відомості помилки, або покупець не отримав замовлення. В першу чергу потрібно звернутися в онлайн-магазин, але якщо продавець не може вам допомогти – в банк.

Як тільки ви повідомили банку про втрату або крадіжку вашої платіжної картки, ви не несете жодної відповідальності за наступні операції, здійснені за допомогою цієї картки.

За матеріалами AIN
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top