Обміну підлягає. Як захистити свої права на розпродажах

Табличка «Акційний товар поверненню та обміну не підлягає» стала буденним атрибутом львівських магазинів в часі сезонних розпродажів. «Закупи» з’ясували, чи варто вірити таким написам.

Фото: Flickr/Alan Cleaver

Якщо продавець провів уцінку товар через його несуттєві недоліки (тобто такі, що не змінюють фізичного чи господарського призначення речі), які виникли з вини продавця або виробника, то при продажу цього товару він має повідомити про ці недоліки покупця – наприклад, прикріпити бирку з інформацією про недолік та знижену ціну). В такому разі продавець справді не зобов’язаний задовольняти претензії покупця про заміну придбаного товару на якісний. Прикладом несуттєвих недоліків може бути, скажімо, подряпина на холодильнику або втрачений ґудзик на сорочці.

В інших випадках, якщо ви придбали товар зі знижкою, а вдома виявили в ньому недоліки, то маєте усі підстави вимагати заміни його на аналогічний товар належної якості чи розірвання договору купівлі-продажу. Таке право надає ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Причому вимога про заміну товару підлягає негайному задоволенню. Якщо ж є необхідність перевірки якості товару, продавець зобов’язаний виконати вимогу про його заміну протягом 14 днів з моменту звернення (ч. 6 ст. 8 Закону).

Варто також мати на увазі, що при розірванні договору у разі підвищення ціни на товар розрахунки із споживачем здійснюється, виходячи з вартості на час пред’явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості – в інший строк за домовленістю з покупцем, але не пізніше 7 днів.

За матеріалами Судово-юридичної газети
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top