Спочатку стільці. Як українці купують в онлайні

Кожен другий українець, що купує товари в онлайні, розраховується готівкою, 6 із 10 – йдуть в мережу за технікою, 4 з 10 – за одягом. Такі результати нового дослідження онлайн-торгівлі України, яке провела компанія GfK Ukraine.

Фото: www.etilize.com

В Україні половина онлайн-покупців розрахувалися за свою останню покупку готівкою при отриманні товару. Лише 15% онлайн-покупців сказали, що оплачували куплені товари шляхом поповнення банківської карти продавця, 12% – карткою на сайті магазину, менше 10% – по рахунку-фактурі у відділенні банку (або через інтернет-банкінг) або накладеним платежем.

«Українські інтернет-користувачі найчастіше купують в онлайн-магазинах електроніку та побутову техніку: 64% тих, хто робив покупки через Інтернет, купували за останні 12 місяців саме ці товари. При цьому вони найбільш активно купують в Інтернеті цифрові пристрої, аксесуари та малу побутову техніку, тоді як порівняно менш інтенсивно – велику побутову техніку, аудіо-відео техніку», – також йдеться у дослідженні.

Одяг – на другому місті по популярності серед онлайн-покупок (42% онлайн-покупців купували цей товар). Третє місце поділяють такі категорії товарів як книги та диски, косметика та парфумерія, товари для дітей. Приблизно чверть онлайн-покупців купували ці товари в онлайн-магазинах за останні 12 місяців.

Респонденти не хочуть купувати через Інтернет продукти харчування, тому що не впевнені в якості та свіжості і більш довіряють звичайним магазинам

Окрім Інтернет-магазинів, онлайн-покупці активно використовують інтернет-аукціони та сайти порівняння цін: 88% та 85% онлайн-покупців відповідно користувались цими ресурсами за останні 12 місяців.

Навіть ті, хто вже робили покупки в інтернеті, зазначили, що не готові купувати деякі категорії товарів онлайн. Причини такої поведінки різнилися в залежності від категорії товару. Наприклад, респонденти не хочуть купувати через Інтернет продукти харчування, тому що не впевнені в якості та свіжості і більш довіряють звичайним магазинам. Бар’єром для покупки взуття є необхідність його приміряти, а для косметики і парфумерії – бажання «спробувати» товар та оцінити його особисто.

Опитування проводилося у вересні 2012 року за допомогою онлайн-панелі GfK Ukraine. Було проведено 878 інтерв’ю з інтернет-користувачами, включаючи 542 інтерв’ю з тими, хто здійснював покупки в Інтернеті за останні 12 місяців, та 336 інтерв’ю з тими, хто не здійснював покупки в Інтернеті. Вибірка квотована за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту, частоті користування Інтернетом.
 
За матеріалами РБК-Україна
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top