Чорна п’ятниця у США: цифри і кадри

247 мільйонів американців за чотири дні – з четверга до неділі – залишили у магазинах та інтернет-крамницях США 59,1 мільярд доларів. Роздрібні торговці залишились задоволеними – обсяги продажу зросли на 13% порівняно із минулим роком.

Фото: Reuters

Такі дані наводить ВВС з посиланням на Національну федерацію роздрібної торгівлі (NRF).

У середньому кожен покупець на свято виклав зі свого гаманця 423 долари

У сумі їх витрати на 50% перевищують доходи, закладені в бюджеті України-2012, які становлять приблизно 40 мільярдів доларів (332,8 мільярда гривень), підрахувала українська служба ВВС.

– Мільйони американців знайшли час у цей День подяки, щоб зробити найбільше покупок і насолодитися особливим сімейним святом, – каже виконавчий директор NRF Метью Шей.

Аби американці не втратили інтерес до святкового шопінґу, акції у роздрібних мережах триватимуть до кінця грудня, додає він.

Роздрібні мережі, які заробляють значну частину своїх річних прибутків впродовж святкового періоду в листопаді-грудні, доклали особливих зусиль, аби заохотити покупців витрачати гроші – наприклад, багато магазинів у минулі вихідні відчинилися раніше, ніж зазвичай.

Також різко підскочили продажі в інтернеті.

Найпопулярнішим товаром у «чорну п’ятницю» стали продукти Apple

За інформацією компанії Comscore.com, онлайн-продажі впродовж «чорної п’ятниці» виросли на чверть, вперше здолавши рубіж у мільярд доларів. Продажі в мережі у сам День подяки зросли на третину.

Компанія також очікує, що покупці витратять ще 1,5 мільярда доларів в режимі онлайн у понеділок – на 20% більше, ніж минулого року.

Попри сплеск попиту в минулі вихідні, є побоювання, що впродовж цьогорічного святкового періоду загалом американці витратять менше грошей, ніж наприкінці 2011-го.

Фото: Time, The Telegraph
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top