Покупки на кожному кроці

Чого тільки не вигадують торгові мережі, аби привабити покупців і втримати їх увагу. Вони будуть піклуватись про вашого чотириногого друга, поки ви робите покупки, розважатимуть вас інтерактивними вітринами, поставлять вітрину зі своїм крамом в аеропорту. Адже у вас є трохи вільного часу, то чому б щось не купити?

Фото: www.zdnet.com

Ви нудьгуєте? Крамниця йде до вас

Фото: www.digitaltrends.com

Пасажири у лондонському аеропорту Гетвік не мусять нудитися, чекаючи на свій літак. Найбільша британська мережі Tesco у серпні відкрила там віртуальний супермаркет, аби пасажири замовляли продукти, які їм знадобляться по поверненні додому. Покупки у віртуальному супермаркеті можна робити за допомогою смартфонів — потрібно лише сфотографувати штрих-код обраного товару за допомогою спеціального додатку Tesco, встановленого на телефон.

І хоч лондонцям найменше хочеться думати про повернення додому, чекаючи свого рейсу до Майамі чи Тенеріфе, Tesco не відступає. Мережа вже запускала віртуальний магазин у Сеулі у 2011 році в рамках рекламної акції бренду HomePlus (спільного підприємства Tesco та Samsung). В столиці Південної Кореї плакати з намальованими продуктами супермаркета і штрих-кодами були розміщені на станціях метро: пасажири могли робити закупи, поки чекали поїзд. Акція минула успішно: за три місяці існування магазину в ньому купили товари понад 10 тисяч осіб, а продажі HomePlus виросли на 130 відсотків.

Ідея магазину в метро сподобалась і німецьким рекламістам. Мережа взуттєвих крамниць Goertz влаштувала віртуальний магазин своїх товарів на станціях метро в Гамбурзі. Клієнти магазину могли не лише придбати взуття, а й побачити, як воно виглядає на нозі за допомогою технологій доповненої реальності.

Рок-зірки на вітрині

Фото: btl-europe.com

Аби привабити відвідувачів, рітейлери щораз частіше використовують нові технології. Наприклад, лондонський супермаркет Harrod’s наклеїв на свою вітрину зображення гітари, зроблене зі спеціальної плівки, що здатна передавати відео-сигнал. Перехожі могли побачити рок-концерт, котрий транслювали прямо через цю наклейку в вітрині — звісно, це привертало увагу.

Модний бренд Faconnable зробив вітрини свого магазину інтерактивними: перехожі могли не лише подивитись на товари, але й перевірити наявність тієї чи іншої речі необхідного розміру, дізнатись її ціну і побачити, як вона сидить на манекені. А в одному з магазинів Diesel розмістили пристрій, з допомогою котрого можна сфотографуватись в речі, яку приміряв, на виході з кімнати для примірок і відразу розмістити фото в соцмережах.

В останні роки популярними стали так звані «pop-up store» — стихійні торгові точки, що продають унікальний товар або товар з розпродажу впродовж обмеженого часу. Виробник одягу Gap вчинив ще сміливіше — організував тур по Лос-Анжелесу на шкільному автобусі, забитому товарами Gap, котрі за готівку продавав сам водій. Але поп-ап магазини — прерогатива скоріше окремих марок, а не великих рітейлерів.

Па-па, дерев’яні олівці

Фото: www.dogsplendor.com

Шведський меблевий гігант ІКЕА з року в рік проводить в різних країнах щораз дивовижніші акції. Приміром, у 2007 році магазин ІКЕА в Осло на тиждень перетворився в нічліжку: близько 150 відвідувачів магазину, котрі подали заявку через інтернет, змогли переночувати в ІКЕА задурно. Схожа акція відбувалась у 2004 році у Москві, але тривала вона лише одну ніч.

Меблі шведської компанії не раз виставляли у вестибюлях паризького метро та на зупинках громадського транспорту. А у липні 2012 року у берлінському магазині ІКЕА відкрили «парковку для собак» — в магазині з’явились місця, де відвідувачі можуть залишити своїх улюбленців, поки робитимуть закупи.

Останнім часом ІКЕА добралась і до електронних технологій маркетингу. Аби підкреслити прагнення ІКЕА до розробки компактного умеблювання квартир, шведський офіс компанії створив «найменший у світі магазин ІКЕА» — розміром близько 10 см в довжину та ширину. В компанії виготовили веб-банер такого розміру: при наведенні на нього курсора вискакували зображення різних товарів. Клікнувши на одну з них, інтернет-користувач потрапляв на сайт компанії і міг купити там вподобану річ.

А у 2012 році нарешті з’явився додаток магазину для iPhone, з допомогою якого можна позначати вподобані речі, мандруючи магазином, аби потім легко знайти їх на складі самообслуговування. Знамениті дерев’яні олівці ІКЕА нарешті зможуть відійти у минуле. Новий каталог ІКЕА у США теж не обійшовся без новітніх маркетингових технологій — його створили з використанням технології доповненої реальності: при зчитуванні коду з його сторінок за допомогою смартфону можна «оживити» фотографії: наприклад, побачити, як у шаф відкриваються двері.

«Закупи» шукали згадки про яскраві і незвичайні акції торгових мереж чи магазинів у Львові та в Україні. Але безуспішно. Українські торговці заманюють клієнтів до своїх магазинів старими дідівськими методами — гучними відкриттями зі знижками, музичним супроводом, від якого хочеться втекти якнайдалі і прапороносцями на дорогах.

За матеріалами Lenta.ru

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку

Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top