Мода на колесах: новий американський шопінґ-тренд

Аби завоювати увагу та любов покупців у країні, де цілодобово можна купити будь-що, треба докласти неабияких зусиль. Мало лише продавати, треба дивувати. Тож в епоху гіпермаркетів та величезних торгових центрів на вулицях США з’явились симпатичні ретро-фургончики з дизайнерським одягом.

Приміром, успішна нью-йоркська дизайнерка Джо Волффер (Joey Wolffer), засновниця модного бренду Styleliner, недавно придбала старий продуктовий фургон і перетворила його в симпатичний бутік на колесах. Фургон привертає увагу на вулицях своїм стильним виглядом, а всередині на покупців чекає затишний і «дівчачий» інтер’єр маленького магазину. Хоча всередині Styleliner’а одночасно може перебувати не більше п’яти людей. Та це не заважає Джо продавати унікальні прикраси, товари зі шкіри та вінтажні шалики не лише у рідному Нью-Йорку, але й по всьому Східному узбережжі.

Бутік на колесах Джо Волффер не один такий. У постійному «шопінг-турі» просторами США перебувають також буси Fashion Truck, Haberdash (його найчастіше можна зустріти у Бостоні), Bootleg (Остін), JD Luxe (Лос-Анджелес) та ще кілька ретро-фургонів. Про свої переміщення вони повідомляють у Twitter, тож віддані покупці завжди в курсі, коли оригінальний магазин опиниться у їх місті чи навіть в районі. А не так давно ще й популярна мережа магазинів актуального одягу Urban Outfitters відправила в рейс свій перший фургон. Тож можна сміливо говорити про новий тренд, що набирає обертів.

За матеріалами Novate.Ru
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top