Гроші не головне. «Сільпо» подобається покупцям найбільше

Супермаркет «Сільпо» подобається кожному п’ятому українському покупцю. Парадокс ситуації в тому, що споживачі не вважають його найдешевшим магазином, тоді як двоє з трьох українців запевняють, що передовсім зважають на рівень цін у магазині.

Компанія iVOX на замовлення видання mmr провела дослідження преференцій відвідувачів українських супермаркетів. Головним чинником при виборі магазину для покупки більшість респондентів (62%) назвали найвигідніші ціни. За ними йшли зручне розташування магазину (53%) та широкий асортимент (49%). Програми лояльності, на які роблять ставку торгові мережі, виявились важливими лише для 33% споживачів.

Якщо низькі ціни і зручне розташування магазину є визначальним чинником для покупців незалежно від їх статі, то щодо решти факторів думки жінок та чоловіків розділились. Жінки більше уваги звертають на програму лояльності та широкий асортимент товарів у крамниці, чоловікам важливо робити закупи в комфортному та просторому залі.

З віком українці все менше зважають на ціну товару. Низька ціна продуктів у магазині важлива для 65% споживачів у віці від 16 до 29 років, а серед аудиторії 45-59 років цей показник становить лише 51%.

Найцікавішими виявились преференції споживачів щодо конкретних брендів. Найпопулярнішою серед споживачів виявилась мережа «Сільпо» (вона подобається 22% опитаних), яка за показником найвигіднішої ціни зайняла лише четверту позицію після АТБ, «Ашана» та «Метро».

Найпопулярніші українські супермаркети

Сільпо 22%
АТБ 19%
Ашан 12%
Метро 9%
Фуршет 7%
Караван 4%
Амстор 4%
Наш край 2%
Білла 1%
Мегамаркет 1%
Інший 8%
Так зразу і не скажеш 5%
 Опитування проводили методом онлайн-інтерв’ю в усіх містах України з населенням понад 50 тисяч осіб. Кількість опитаних – 1065 осіб, статистична похибка – 3,1%.
За матеріалами mmr
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top