А на що ти готовий заради халявних крекерів?

У Мельбурні встановили вендинговий автомат, який роздавав крекери Fantastic Delites перехожим, котрі виконували відповідні завдання. Кожен наступний перехожий отримував складніше завдання.

Спочатку, аби отримати крекери, потрібно було лише натиснути на кнопку сто разів, згодом кількість натискань збільшили до 500, а потому — до 5 тисяч, повідомляє портал B&T. Пізніше автомат став пропонувати перехожим встати перед ним на коліна, підняти руки вгору і почати молитися, потім — танцювати. Оскільки автомат розмістили в людному торговому центрі, за діями любителів крекерів спостерігали численні перехожі. Слоган кампанії сформулювали так: «А на що ти готовий заради Fantastic Delites?».

Використання незвичайних вендингових автоматів в рекламних цілях стає все популярнішим. Як повідомляє портал Mashable, в іспанії встановили 18 вендингових автоматів напою Limon&Nada, ціна на які буде мінятись залежно від температури повітря. Що спекотніше на вулиці, то нижчою буде ціна. Більшу частину автоматів розмістили в аквапарках та парках атракціонів. Вони простоять на вулицях Іспанії до кінця літа.

Також в рамках рекламних кампаній було встановлено, приміром, автомат Coca-Cola у Сингапурі, котрий роздавав колу за обійми, і автомат пива Salta  в Аргентині, котрий роздавав пиво за удар регбіста. В Південній Африці встановили автомат Coca-Cola, оплачувати подарункові напої в якому можуть люди в цілому світі, і автомат холодного чаю, котрий роздає продукцію за запис у Twitter.

За матеріалами Lenta.ru
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top