Без трусів. Як клієнтів роздягають у магазинах

Близько двох з половиною сотень покупців роздягнулись перед дверима нового супермаркету на німецько-данському кордоні. В такий спосіб вони вирішили зекономити 270 євро на покупках. Власник магазину дуже здивувався ентузіазму клієнтів — він розраховував хіба на десяток-другий голих покупців. Німецький супермаркет — далеко не перше місце, де роздягаються за винагороду. “Закупи” відшукали ще кілька компаній, що роздягали своїх клієнтів і навіть продавців щонайменше до трусів.

Фото: www.dezinfo.net

Priss, Зюдерлюгум, Німеччина, 2012 рік

Власник німецького супермаркету в прикордонному німецькому містечку Зюдерлюгум пообіцяв кожному покупцеві, котрий прийде до магазину повністю голим, право зібрати собі кошик продуктів вартістю 270 євро. Але він аж ніяк не чекав, що безсоромних претендентів на безкоштовну їжу буде аж так багато. Спраглих халяви довелося розбити на групки по 20 осіб і запускати до магазину по черзі.

Desigual, Ліон, Франція, 2012 рік

Перша сотня покупців, що прийшли до ліонського магазину мережі Desigual лише у спідньому, отримала два предмети одягу безкоштовно. Компанія проводить “голі розпродажі” вже не перший рік: покупці в негліже штурмували магазини мережі у Мадриді, Лондоні, Берліні, Амстердамі та Стокгольмі.

Desigual, Лондон, Великобританія, 2011 рік

Lakeside Shopping Center, Таррок, Великобританія, 2011

З нагоди появи весняної колекції торговий центр у Тарроку вирішив роздягнути своїх відвідувачок. Перші сто дівчат, що увійшли до моллу в негліже, могли розраховувати на приз у розмірі 100 фунтів стерлінгів.

General Store, Манчестер, Великобританія, 2009 рік

Кожен покупець, що прийшов до магазину у Манчестері, вбраний лише в спіднє, отримав по 100 фунтів стерлінгів на покупки. В такий спосіб крамниця відзначила свій перший день народження. Але свято трохи зіпсував дощ, що йшов того дня.

SPAR, Коломна, Росія, 2009 рік

Супермаркет SPAR влаштував акцію для своїх покупців під назвою “Прийди голим – забери все”. Кожен, хто прийде в магазин роздягненим, може отримати безкоштовно стільки товару, скільки вміститься в нього в руках. Покупці, що відгукнулись на акцію, приходили переважно в білизні чи в купальниках, але на фоні решти відвідувачів, вбраних в теплі пальта та куртки, виглядали доволі виклично. Акція отримала широкий резонанс в російській пресі переважно в негативному ключі.

Lush, Крістчач, Нова Зеландія, 2008 рік

Виробник органічної косметики Lush роздягнув не покупців, а продавців. Працівниці магазинів обслуговували клієнтів, вбрані лише у чорні фартухи. Компанія використовує мінімум упакування для своїх продуктів і вирішила повідомити про це покупців, роздягнувши своїх продавців.

Евросеть, Москва, Росія, 2003 рік

Фото: www.netlore.ru

Скандальні промо-акції – це фішка “Євросєті” під управлінням Євгєнія Чічваркіна. Спочатку він шокував посполитих в Росії вживанням слова “х…й” у рекламній кампанії мережі, згодом ось такою веселою акцією — “Роздягнись та отримай телефон”. Скандальні акції Чічваркіна були до душі як молоді, так і старшим росіянам, адже давали тим щедру поживу для моралізаторських бесід у колі друзів.

Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top