Оцінкам товару в інтернеті довіряти не варто

Принаймні один з чотирьох відгуків на сайтах магазинів техніки є фальшивим, вважають експерти журналу “Audіo Vіdeo Foto Bіld”.

Все частіше, перш ніж купити щось з техніки, споживачі шукають в інтернеті рецензії користувачів, що вже випробували бажаний товар, аби дізнатись про його переваги та недоліки. Але сподіватись на об’єктивність відгуків годі — за оцінками спеціалізованого журналу “Audіo Vіdeo Foto Bіld”, від 20-и до 30-и відсотків таких коментарів написані промоагентами.

Журналісти видання зв’язалися з кількома агентствами, що пропонували послуги публікації оцінок на сайті. За “пакет” з 35 коментарів вони просили від 190 до 299 євро. На замовлення журналу агенти написали сотню коментарів, і жоден з них не виглядав як фальшивка.

Агенції можуть написати коментар на будь-який товар чи послугу – чи рецензію на техніку, чи відгук на сторінці ресторану чи готелю. Розпізнати “підсадних качок” в загальному потоці коментарів практично нереально. Підказкою може бути лише те, що один користувач коментує за нетривалий період цілу низку товарів чи послуг, оперуючи складною професійною лексикою й довгими текстами.

За матеріалами Deutsche Welle
Отримуй новини від «Закупів» на свою електронну скриньку
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top