На львівському ринку онлайн-торгівлі харчами стає тісно

Ідея продавати львів’янам продукти через інтернет приваблює все більше підприємців. У червні має розпочати роботу четвертий у місті продовольчий інтернет-магазин — Хіт24.

Новий проект, обіцяють його творці, буде повноцінним супермаркетом в онлайні — його асортимент налічує понад 20 тисяч позицій. Ціни на продукти, запевняють вони, будуть такими ж, як у мережевих супермаркетах. Доставляти замовлення обіцяють впродовж години.

Нині харчами в інтернеті торгує три компанії — інтернет-ринок “Шувар”, “Гуртівонька” та “БезГМО”. Перша функціонує на базі однойменного гуртового ринку на Сихові, а друга — на базі супермаркету “Наш”, що на Городоцькій. “БезГМО “є суто онлайн-проектом і не має магазину в оффлайні.

На початку травня “Закупи” оцінили роботу усіх трьох онлайн-крамниць з харчами, аби з’ясувати, який рівень сервісу та цін можуть запропонувати онлайн-магазини своїм клієнтам. Виявилось, що продукти в онлайні коштують дорожче, а сервіс не завжди на висоті.

За матеріалами Startupline
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
  • Alexandr Kolesnikov

    Дякуємо за статтю!

    Хочемо додати, що ми багато років чекали оптимального моменту виходу на ринок, але чекали працюючи і відточуючи якість послуг у Варшаві виконавши сотні і сотні тисяч замовлень.

    Читачів “На закупи” запрошуємо на закупи з 1 червня:)

  • VanDer

    хм, ну переглянув цей інет-магазин, ціни, так сказати не такі вже і низькі… Тай Варшава не Львів, порівняли….

Top