Ferrero змусили заплатити за обман

Довірливій американській мамі вдалося залізти в кишеню до однієї з найбільших світових компаній з виробництва солодощів. Відомій на весь світ Ferrero доведеться викласти трохи більше 3 млн доларів за рекламу, що вводила в оману американців.

І ось як це сталося. Атена Гогенберг, мати 4-річної дівчинки із Сан-Дієго (США), годувала щоранку свою доньку канапками з “Нутеллою” – популярною шоколадно-горіховою пастою. У рекламі продукту Ferrero переконувала, що це корисний і поживний продукт, якнайкращий вибір для збалансованого харчування. Коли місіс Гогенберг нарешті прочитала етикетку “Нутелли”, вона з жахом дізналась, що нічого особливо корисного там немає, зате є вдосталь жиру та цукру, і з таким самим успіхом вона могла весь цей час годувати свою дитину шоколадними батончиками.

Атена Гогенберг страшенно розлютилась, найняла адвокатів і у лютому 2011 року подала в суд на компанію Ferrero за неправдиву рекламу. Як би не потішались над наївністю американки, але судова тяганина завершилась у квітні 2012-го її перемогою. Тепер кожен американець, котрий за останні 4 роки придбав хоча б банку “Нутелли”, може розраховувати на 4 долари компенсації від Ferrero . Максимальний розмір компенсації обмежили 20 доларами, аби не було зловживань. Загалом компанія витратить 3,05 млн доларів на виплату компенсацій. Водночас Ferrero зобов’язалась змінити акценти у промокампанії “Нутелли” і більше не позиціонувати її як продукт для збалансованого харчування.

 За матеріалами ABC News
Answear UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top