Facebook шкодить жіночій дружбі

Бразильським жінкам більше не треба брати з собою на шопінґ подругу – визначитись із вибором одягу допоможе колективний розум з Fasebook.

Речі, що продаються у бразильських крамницях міжнародної мережі C&A, виставили у інтерактивній вітрині в Fasebook. Кожен користувач Fasebook може відзначити своїм «лайком» вподобану сукню, спідницю чи плащ. Тим часом у магазині C&A, котра знаходиться у торговому центрі Iguatemi у Сан Паулу, встановили спеціальні інтерактивні вішаки з невеликим табло, на якому відображається кількість «лайків», отриманих предметом гардеробу, що висить на ньому.

 «Коли жінка йде на закупи, то часто почувається непевно і потребує сторонньої думки. То чому б їй не дізнатись, що користувачі Fasebook думають про цей конкретний жакет, плащ чи сукню?», – пояснюють свою ідею організатори акції C&A Fashion Like. Почин користувачам дітища Марка Цукерберга сподобався – вони охоче «лайкають» та коментують виставлений одяг.

 

За матеріалами cargocollective.com
Kolgot UA

Сподобалось? Поділіться із друзями

PinIt

Новини інших ЗМІ

Loading...
Top